راه های موفقیت در کسب و کار

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راه ابراز علاقه

گاهی برای اینکه برای کسی بگوییم که چقدر برای ما مهم است، نیاز به راهنمایی داریم تا بدانیم چطور به بهترین نحو به او بگوییم که دوستش داریم. اما بهترین راه که تقریبا در منحصر بفرد بودنش اتفاق نظر دارند، غافلگیر کردن فرد مورد نظر است.

راه های غافلگیر کردن:

·        جشن تولد:

یکی از بهترین اتفاقاتی که قابلیت این را دارند تا به وسیله اون اتفاق، بهترین سورپرایز رو برای عشقتون تدارک ببینین، جشن تولد هست و اینکه چه کادویی برایش بگیرید و کجا و چه جوری بهش بدین.

1.       سالگرد ازدواج، نامزدی و...:

یکی دیگه از اون اتفاقای قشنگ که زمینه خوبی هست برای ابراز علاقه، سالگرد ازدواج، آشنایی و... است.

مثلا می تونید در یکی از این مناسبت ها در یک روز به ظاهر معمولی که دوست شما یا هر کس دیگری که می خواهید او را سورپرایز کنید، مشغول کار روزانه خود است برای او سفارش هدیه بدین که از طرف شما به او تقدیم شود. مطمئن باشید با این کار بهترین خاطره را برای او می سازید.

 

 

  • karbaladan
  • ۰
  • ۰

خرید کادو

هدیه خاص:

خرید هدیه خاص یکی از دغدغه های مهم برای اکثر افراد است. چرا که یکی از راه های غافلگیر کردن افرادی که دوستشان داریم، خرید کادو شگفت انگیز است.

هدیه شگفت انگیز:

همه ما دوست داریم که هدیه ای که برای عزیزانمان می گیریم، یک کادو خاص باشد. برای مثال برای تبریک روز پدر هدیه ای درخور پدر، همسر و... تهیه کنیم که علاوه بر غافلگیر شدن او، هدیه در شان و مناسب هم باشد.

مشاوره خرید هدیه:

در این مسیر می توانید از کمک می کنند تا افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیریم که با عنوان مشاورین خرید هدیه هستند به ما کمک می کنند تا هدیه مناسب برای عزیزانمان تهیه کنیم.

  • karbaladan