راه های موفقیت در کسب و کار

  • ۰
  • ۰

کسب و کاراینترنتی

با توجه به پتانسیل هایی که اینترنت در اختیار افراد قرار داده برای ایجاد کسب و کار آنلاین و دسترسی آسان به آموزش ها و خدمات مرتبط با کسب و کار، همه افراد می توانند  کسب و کار شخصی خودشون رو ایجاد کنند .اما در بحث کسب و کار یکی از نکاتی که همیشه وجود دارد و مورد بحث است، معرفی محصول و کانال های ارتباط با مشتری می باشد.

یکی از راه های کسب در آمد استفاده از دانش و مهارت هایی است که ما آموخته ایم و به عنوان ارزش می توانیم به دیگران ارائه دهیم.

خدمات  اینترنتی

یکی از سایت هایی که می توان در آن به مهارت های مختلف دسترسی پیدا کرد سایت «انجام میدم» می باشد.

نکته ای که در این مورد حائز اهمیت هست این هست که تمام این خدمات توسط  خود افراد ارائه می شوند و درواقع انجام میدم یک تجارتc2c  می باشد و همه افراد می توانند فروشنده محصولات خود باشند.

علاوه بر معرفی رایگان محصول شما در سایت انجام میدم، می توانید از سایر خدمات تبلیغاتی در سایت انجام میدم استفاده کنید. 

حتی می توانید از خدمات آموزشی نیز استفاده کنید و برمینای آموخته های خود، خدماتی را به افراد ارائه کنید و درآمد کسب کنید.

البته خدمات گفته شده فقط شامل تبلیغات و آموزش نمی شوند، شما می توانید به انواع خدمات گرافیکی و برنامه نویسی یا حتی هرنوع  محتوای دیجیتال و فایل pdf که نیاز دارین در این سایت، دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید،  فروشگاه اینترنتی خود را سایت «انجام میدم» ایجاد کنید.سپس علاوه بر اینکه در کانال انجام میدم و اینستاگرام انجام میدم امکان معرفی شما وجود دارد، می توانید در همین سایت سفارش تبلیغات بدهید به افرادی که تخصص بازاریابی دارند و به شما در این مورد یاری خواهند کرد.حتی می توانید از تجربه کارافرینی افراد و تخصص آنان در طراحی طرح کسب و کار کمک بگیرید استفاده کنید.

به سادگی می توانید به یک فروشنده موفق تبدیل شوید.

 

 

 

 

 

  • ۹۴/۱۲/۱۵
  • karbaladan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی